Anda ada tanda-tanda di bawah ini ?

Jika YA  anda 1 langkah untuk kembali SIHAT seperti sediakala :-



  • Jantung berdegup laju
  • Sesak Nafas
  • Susah Tidur
  • Perut Kembung
  • Sebu
  • Gastrik/Angin
  • Dada Sempit
  • Sembelit
  • Cirit Birit
  • Pedih tekak
  • Kebas kaki dan tangan

Menjadi Impian Kita Semua Sihat Seluruh Badan, Solat Mudah & Aktiviti Harian Pun Selesa..

Produk ni boleh bantu saya ?

G6 Plus mampu merawat masalah ini seawal 3 – 7 hari penggunaan.

INFO* : Setiap individu berbeza kesannya, ada seawal 3 hari dan ada seawal 7 hari. Kesan yang baik adalah datang dari penggunaan yang betul.

TAHUKAH ANDA?

APA BERLAKU JIKA DIBIARKAN?

BADAN LESU

EMOSI TERGANGGU

ANXIETY

LEBAM PADA BADAN

TEGANG OTOT BAHU & LEHER

AKTIVITI SEHARIAN TERJEJAS

TAHUKAH ANDA?

MASALAH INI TERJADI APABILA KITA TERDEDAH DENGAN MASALAH DIBAWAH

Lambat makan / Tak jaga makan

Tidur lewat

Stress melampau

Pemakanan tidak sihat

Minuman berkafien

Perokok

Pengambilan ubat berlebihan

Hampir 75% rakyat Malaysia mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat dan ianya masih diamalkan sehingga ke hari ini.

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ni akan hilang dengan sendiri, tapi tahu tak jika dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi

 
Usus yang tidak sihat sering menjadi punca utama kepada penyakit serius seperti kanser kolon / usus

JAGALAH KESIHATAN USUS ANDA SEKARANG

Apa Kata Pengguna G6PLUS

“Alhamdulilah lepas guna G6 PLUS rasa dada dah kurang semput, nafas pun lancar dah 1 tahun tanggung semput ni”, Kak Kartini

MEMPERKENALKAN

Minuman Botanikal Campuran

G6PLUS

G6PLUS diperkaya dengan 14 bahan-bahan bermutu tinggi yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknologi Jerman yang di iktiraf dunia dimana mampu merawat sistem pencernaan dan penghadaman disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

MASALAH APA YANG BOLEH DISELESAIKAN DENGAN G6PLUS?

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pengguna-pengguna mengatakan G6PLUS ni lain dari yang lain

Produk G6PLUS satu satunya produk yg diformulasikan daripada kurma, buah prune, bawang putih dan halia bara yang mana sangat berkesan untuk masalah angin dan bagus untuk membuang toksin yang terdapat dalam usus dan mengurang keradangan perut serta meningkatkan sistem imun badan

Testimoni G6PLUS

<<<slide ke kiri atau kanan >>>

Previous
Next

<<<slide ke kiri atau kanan >>>

Previous
Next

Promosi akan Tamat

04/20/2024

Jam
Minit
Saat

cod/online payment

wang boleh dicari kesihatan tak boleh diganti

BERTINDAK  SEKARANG

untuk mereka yang betul-betul nak keluar dari masalah angin, gastrik, gerd & anxiety, kami berbangga dengan anda kerana tindakkan anda dan kepercayaan anda kepada produk G6 PLUS kami

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 10ml setiap pagi selepas sarapan atau waktu malam sebelum tidur, Banyakkan minum air masak.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Tiada pantang larang dan boleh mengambil G6PLUS, Jarakkan 2 jam jika ada ambil ubat hospital dan elakkan makanan bergas, berasid dan pedas

G6PLUS sesuai untuk golongan umur kanak-kanak umur 12 tahun keatas, TIDAK SESUAI untuk perempuan mengandung, pesakit jantung dan buah pinggang. 

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163238606

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE
LOT 453B TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 TRG
01163469213
ainaohanaempirehq@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing