MASIH TERCARI-CARI PENYELESAIAN TERBAIK UNTUK MASALAH
ANGIN DALAM BADAN !!

Hampir 80% golongan berumur 30 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

1. Jantung berdegup laju
2. Kembung perut
3. Ketat dada
4. Sesak nafas
5. Gastrik
6. Gerd
7. Perut sebu
8. Kebas kaki tangan
9. Sakit sendi
10. Kepala sakit
11. Stress
12. Emosi bercelaru
13. Loya
14. Muntah angin
15. Sendawa tak terkawal
16. Tidur tak lena
17. Anxiety
18. Cirit-birit
19. Tegang belakang leher
20. Lenguh belakang
21. Lesu / Letih
22. Tak selera makan
23. Asid tidak stabil
24. Kemurungan
25. Menyucuk di pingang
26. Kepala rasa hanyut
27. Emosi nak marah
28. Rasa selalu nk pitam
29. Fikir bukan-bukan
30. Panic attack

Penyelesaian untuk anda yang betul-betul nak bebas dari masalah Angin

SEAWAL 3 HARI SAHAJA!!

Formulasi lebih 15 tahun melegakan dan merawat masalah Angin kronik

Pesakit Angin Gastrik sembuh lepas minum G6 Plus

Pesakit Angin dan Anxiety sembuh lepas amalkan G6 Plus

 Kajian terkini menunjukkan 75% mereka yang berumur 30-65+ tahun ke atas paling ramai mengalami masalah ANGIN seperti dibawah

Perut Kembung/ Angin

Jantung Berdegup Laju

Sakit Dada / Ketat dada

Gastrik/ Gerd

Anxiety / Fikiran bercelaru

Sakit Belikat/ Bahu/ Pinggang

Sembelit/ Tak Lawas

Sukar Tidur

Pedih ulu hati

Cepat letih/ Lesu dan Loya

Ramai yang tidak tahu, situasi ini jika dibiarkan akan menyebabkan perkara yang lebih teruk lagi...

Jangan ambil mudah jika anda mula rasai tanda2 ini, nampak ringan, tapi kesan jangka panjang amat menakutkan. Cegahlah sebelum terlambat!

SOLUSI MUDAH, CEPAT DAN BERKESAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 14 BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang Malaysia kerana di formulakan dari teknologi JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukupi untuk tenaga serta kecergasan badan.

Apa Kebaikan dan Manfaat G6 Plus?

APA BAHAN BAHAN YANG DIGUNAKAN?

G6 Plus menggunakan 100% bahan herba semulajadi

ADA KELULUSAN KKM KE G6 PLUS NI?

G6 Plus selamat digunakan dan berdaftar dengan KKM

Lebih dari 40,981 pengguna mendapat manfaat dari G6 Plus

APA KATA PENGGUNA G6 PLUS?

TESTIMONI Pedih ulu hati/ Sesak Nafas/ Fikiran tak menentu

“Sudah kurang pedih ulu hati, sesak nafas, fikiran tak menentu dan rasa takut. Tidur malam pun makin selesa, selera makan bertambah,” Puan Nadiah

TESTIMONI Sesak Nafas / Dada Semput

“Alhamdulillah, baru dua hari minum G6 Plus, dada dah kurang semput, nafas pun rasa lancar. Bagaikan diberi nafas yang baru”. Puan Kartini

Testimoni Perut Kembung/ Badan Lesu

Perut kembung dan takde tenaga nak kerja, perasaan takut macam-macam. Alhamdulillah dah tak ada semua tu –Tuan Zul

Testimoni Susah Nak Tidur/Lena

Sebelum ini nak tidur selalu kena telan ubat, Alhamdulillah sekarang asbab G6 Plus ni nak tidur dah x perlu ambil ubat dah. –Puan Norfarhana.

Testimoni Berdebar/ Berat kepala/ Fikiran bercelaru

Berdebar hilang, kepala rasa ringan, fikiran tak serabut.. sekarang dah boleh laungkan Azan,” Encik Syazwan

Untuk mereka yang betul-betul nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

DAPATKAN SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI

Akan Tamat Pada

Jam
Minit
Saat
Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

Offer ini direct dari HQ sahaja !!

Peringatan mesra: HARGA PROMO ini diberikan pada waktu ini sahaja dan di website ini sahaja. Anda takkan jumpa offer ni di tempat lain.

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 2 kali sehari 10ml setiap pagi selepas sarapan dan 10ml waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 Botol ada 300ML dan boleh tahan sehingga 25 – 30 hari mengikut kegunaan hMyISAMn.

Produk G6 Plus ni rasanya manis kurma dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan.

Tidak, produk kami tidak mempunyai gula, dan manis asli dari bahan2 semulajadi.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

Sebarang keraguan atau pertanyaan anda boleh hubungi kami melalui talian dibawah

No tel

+601163469213

Email

trf312@gmail.com

Disclaimer :
Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site mustleanofficial.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners