Seramai 19,560 Orang telan berjaya rawat Masalah Perut Rasa Menyucuk, Muntah, Kepala Pening, Najis Hitam Dan Cirit Birit, Dalam Masa 3 Hari.

 Anda juga akan mengalami rasa tidak selesa pada bahagian perut dan tepat dibawah tulang dada  

PUNCA UTAMANYA

GASTRIK

GASTRIK

Selain Tu Ada Tak Tanda2 Macam ini ?

Testimoni

Testimoni Sakit Gastrik

Testimoni
Testimoni Video

Tengok VIDEO ni apa kata DOKTOR apa itu Gastrik

JANGAN DAH MUDARATKAN DIRI BARU TERCARI-CARI PENAWAR

KEHIDUPAN KITA SENTIASA TERDEDAH DENGAN MASALAH BEGINI?

Perut Sakit

Perut terasa sakit menyucuk dan rasa mcm berombak 

Kadang-Kadang Cirit Birit

Cirit birit sampai pedih, membuang tak puas

Senak Perut atau atas perut

Rasa senak di bahagian dada dan perut

Perut Kembung

Angin susah nak keluar, rasa berdebar dan fikir macam nak mat*. Rasa sejuk sedangkan cuaca panas.

Najis warna hitam

Kadang2 membuang, najis berwarna hitam lain dari yang lain

Kepala Pening

Sakit yang boleh menyebabkan kepala menjadi pening dan kadang2 angin di belakang

Hampir 80% golongan berumur 35 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

Alhamdulillah , baru 2 hari minum G6 PLus, dada dah tak semput, terasa diberi nafas baru, mana taknya, HAMPIR 1 TAHUN menanggung derita ni. Alhamdulillah sekarang dah sembuh.

MEMPERKENALKAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN JUS G6 PLUS ?

G6 PLUS MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6 PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan G6 PLUS ni lain dari yang lain

Cara Minum G6 PLUS

Baru 2 hari minum G6 Plus

Lepas hari ke2 ambil G6 dia terus cuci perut saya. Sendawa, sebu dan satu lagi sakit ulu hati semua dh clear. – En.Azmi

Promosi akan Tamat

20/04/2024

Jam
Minit
Saat

COD/Online Payment

Jangan biarkan ANGIN sampai di KEPALA kerana ianya boleh menganggu SALURAN DARAH dan juga boleh mengakibatkan
STROK OTAK.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

CABUTAN BERTUAH  akan diadakan pada Bulan 2/2022 di page Aina Herb.
3 Pemenang akan dipilih untuk mendapatkan SET PERIUK DESSINI

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

BERTINDAK SEKARANG

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

Testimoni Pengguna

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 Botol ada 300ML dan boleh tahan sehingga 25 – 30 hari mengikut kegunaan harian.

Produk G6 Plus ni rasanya manis kurma dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan.

Tidak, produk kami tidak mempunyai gula, dan manis asli dari bahan2 semulajadi.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

01163469213

trf312@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing

Jangan lupa LIKE page HQ