ANGIN , GASTRIK , BERDEBAR-DEBAR SERTA SESAK NAFAS

Kenapa jantung jadi berdegup laju, sesak nafas, fikir macam nak mat*. Susah nak tido dan serba tak kena.

  • Risau-risau
  • Cepat marah
  • Sakit badan,
  • berdenyut-denyut
  • Sebu ulu hati/dada ketat/refluks
  • Sendawa banyak
  • Sembelit

Ramai juga ahli group GASTRIK, GERD ANXIETY yang tanya soalan macam ni. 
Simtom di atas ini orang tua-tua dulu panggil penyakit
ANGIN.

TAHUKAH ANDA ??

APA BERLAKU JIKA DIBIARKAN ?

TAHUKAH ANDA ?

MASALAH INI TERJADI APABILA KITA TERDEDAH DENGAN MASALAH DIBAWAH

MAKAN LEWAT / TAK JAGA MAKAN

TIDUR LEWAT

STRESS BERLEBIHAN

MEROKOK

MENGAMBIL UBAT YANG BERLEBIHAN

Hampir 70% rakyat di Malaysia mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat dah ianya masih wujud sehingga kini

Ramai orang ambil mudah dengan gaya hidup yang tidak sihat ini, kononya masalah ini tidak memberi mudarat di masa hadapan, tapi tahu tak jika dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi​

kanser (1)

Usus yang tidak sihat sering menjadi punca utama kepada penyakit serius seperti kanser kolon / usus.
JAGALAH KESIHATAN USUS ANDA SEKARANG

- APA KATA PENGGUNA G6 PLUS -

Alhamdulillah lepas guna G6 Plus gastrik saya dah kurang, dan kini sudah mengamalkan lebih dari 1 tahun. Kak Norazlina

MEMPERKENALKAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 bahan bermutu tinggi yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology Jerman yang di iktiraf dunia dimana mampu merawat sistem pencernaan dan penghadaman disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN JUS G6 PLUS ?

G6 PLUS MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6 PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan masalah ANGIN ni bahaya ?

Masalah Angin, Gastrik atau Gerd jika tidak dirawat dengan segera akan berlarutan kepada masalah kesiahtan yang lain seperti ulser perut, jangkitan bakteria helikobakter pylori pada perut (menyebabkan penyakit radang perut)

Selain itu, ia juga boleh menyebabkan masalah batu karang dalam hempedu dan intoleransi laktosa (tidak berupaya manghadam laktosa @ alahan pada susu).

– Dr Mohd Zailani

Promosi akan Tamat

20/04/2024

Jam
Minit
Saat

COD/Online Payment

Duit boleh dicari, kesihatan tidak boleh dibeli

BERTINDAK SEKARANG

Kepada mereka yang betul-betul nak ikhtiar keluar dari masalah di atas, kami yakin dengan pilihan yang dibuat itu adalah tepat, dan percayalah pilihan ini akan memberi sinar harapan baru kepada anda.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

Testimoni Pengguna

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

01163144300 – Wasap & Call

trf312@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing

FB PAGE HQ