PERUT MENYUCUK, MUNTAH, KEPALA PENING ATAU NAJIS HITAM

0
Berumur 30 tahun & 60 tahun ke atas

mereka telah BERJAYA merawat GASTRIK dengan G6 Plus ini tanpa perlu berpantang makan lagi.

PUNCA UTAMANYA

GASTRIK

GASTRIK

 Anda juga akan mengalami rasa tidak selesa pada bahagian perut dan tepat dibawah tulang dada  

Selain itu, tanda sakit gastrik angin yang akan dialami gejala seperti :

✅ Sakit perut pada bahagian atas perut
✅ Rasa senak, berangin, atau pedih
✅ Rasa tidak selesa dan kembung
✅ Sendawa berulang kali
✅ Kerap kentut selepas makan
✅ Rasa mual atau loya dan muntah
✅ Berat badan turun (peringkat kronik)
✅ Najis berwarna hitam seperti tar dan muntah yang mengandungi darah (peringkat kronik)

Baru 2 kali minum dah dapat melegakan masalah Gastrik & Angin

Testimoni

Testimoni Sakit Gastrik

Testimoni
Testimoni Video

Kenapa GASTRIK boleh terjadi. ikuti video DOKTOR bagi penerangan

JANGAN DAH MUDARATKAN DIRI BARU TERCARI-CARI PENAWAR

KEHIDUPAN KITA SENTIASA TERDEDAH DENGAN MASALAH BEGINI?

Badan cepat letih

Berjalan tak sampai 5 minit, badan letih macam berjalan berjam-jam.

Kebas tangan dan Kaki

Tangan dan kaki rasa kebas seperti kesemutan dan jadi rasa nak pitam.

Kerap sakit dada

Rasa senak di bahagian dada dan kadang-kadang sesak nafas.

Perut Kembung

Angin susah nak keluar, rasa berdebar dan fikir macam nak mat*. Rasa sejuk sedangkan cuaca panas.

Angin 1 badan

Jangan tunggu angin naik sampai ke kepala, boleh menyebabkan pitam dan strok otak.

Tidur tak lena

Angin terlalu banyak dalam badan disebabkan saluran darah bercampur/dipenuhi dengan angin.

8 daripada 10 orang yang berumur 35 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

Alhamdulillah , baru 2 hari minum G6 PLus, dada dah tak semput, terasa diberi nafas baru, mana taknya, HAMPIR 1 TAHUN menanggung derita ni. Alhamdulillah sekarang dah sembuh.

MEMPERKENALKAN

JUS G6 PLUS

G6 PLUS diperkaya dengan 6 BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN JUS G6 PLUS ?

G6 PLUS MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. G6 PLUS ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan G6 PLUS ni lain dari yang lain

Cara Minum G6 PLUS

Baru 2 hari minum G6 Plus

Lepas hari ke2 ambil G6 dia terus cuci perut saya. Sendawa, sebu dan satu lagi sakit ulu hati semua dh clear. – En.Azmi

Promosi akan Tamat

20/04/2024

Jam
Minit
Saat

COD/Online Payment

Jangan biarkan ANGIN sampai di KEPALA kerana ianya boleh menganggu SALURAN DARAH dan juga boleh mengakibatkan
STROK OTAK.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

BERTINDAK SEKARANG

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

7 dari 10 orang yang amalkan G6 Plus berjaya SEMBUH dalam masa 3 bulan.

Order Disini

Beli dan menang.. anda berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah di bawah. dapatkan Order Id anda selepas anda KLIK place Order

PENTING !!

Isi borang dibawah, Pastikan semua borang lengkap dan betul bagi memudahkan proses penghantaran, Pilih cara pembelian “Barang sampai baru bayar” ataupun “Bayar Online

Sila Simpan Order ID anda !!

Sila Pilih Pakej Dibawah

Product
Quantity
Price
G6 PLUS 1 BOTOL
300 ML
+
RM155.00
G6 PLUS 2 BOTOL
600 ML
+
RM310.00
G6 PLUS 3 BOTOL
900 ML
+
RM465.00

Billing details

Malaysia

Your order

Product Subtotal
G6 PLUS 1 BOTOL  × 1 RM155.00
Subtotal RM155.00
Shipping
Total RM155.00
  • ✔️ Penghantaran COD oleh kurier NinjaVan
    ✔️ Bayar cash pada posmen bila terima barang
    ✔️ Tiada Tambahan Caj dikenakan
    ✔️ Kecuali Sabah. Sarawak & labuan RM 20 COD Charge.

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Selepas tekan PLACE ORDER sila tunggu sebentar untuk loading.

Jika ada sebarang masalah boleh hubungi Admin : 01163144300 ( WhatsApp / Call – Wan )

Testimoni Pengguna

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

< Gerakkan ke kiri untuk lihat testimoni lain >

Previous
Next

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 15ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, Cup sukatan disediakan

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 Botol ada 300ML dan boleh tahan sehingga 25 – 30 hari mengikut kegunaan harian.

Produk G6 Plus ni rasanya manis kurma dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan.

Tidak, produk kami tidak mempunyai gula, dan manis asli dari bahan2 semulajadi.

Tak, G6Plus menggunakan ramuan herba asli dari turun temurun terdiri dari 6 bahan terpilih seperti madu,aloe vera, bawang putih, halia bara, delima & buah prume

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). Rujukan no siri permohonan : 091219/12/017

Barang akan sampai dalam masa 1 – 5 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 1 – 3 hari sahaja.
Kalau selepas 5 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Ya, selepas membuat pembelian wakil kami akan hubungi atau whatsapp untuk membantu menyelesaikan masalah gastrik Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

01163469213

trf312@gmail.com

Copyright © 2021
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing